acf
zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init
lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /home/ohoskar/domains/beresfoundation.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121Niech szyją! Współczesna polska rzeźba uszyta
Kuratorzy: Stanisław Małecki i Leszek Golec
Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu
07.07– 03.09.2023
Bettina Bereś, „Pościel do wypożyczenia” (2018), Monika Drożyńska, „Wyhaftuj się!” (2011-2022), Jerzy Bereś, „Haft” (2011), Maria Pinińska-Bereś, „Egzystencjarium – różowe narodziny” (1989), fot. Konrad Ciszkowski
Monika Drożyńska, „Wyhaftuj się!” (2011-2022), Jerzy Bereś, „Haft” (2011), Maria Pinińska-Bereś, „Egzystencjarium – różowe narodziny” (1989), fot. Konrad Ciszkowski
Bettina Bereś, „Pościel do wypożyczenia” (2018) fot. Konrad Ciszkowski
Magdalena Abakanowicz, „Czerwona” (1965), Ewa Dąbrowska „Karmiąca” (2022) , Paweł Błęcki, „Pająk” (2022), Mariia Mytrofanova, „Krajka” (2021), Izabela Żółcińska, „Koszula kapilarna” (2012), Bettina Bereś, „Pościel do wypożyczenia” (2018), fot. Konrad Ciszkowski
Maria Pinińska-Bereś, „Egzystencjarium – różowe narodziny” (1989), Jerzy Bereś, „Haft” (2011), Aleksandra Hołownia, „Sukienka” (2020), Iwona Demko, „Przytul mnie” (2004), fot. Konrad Ciszkowski
Paweł Błęcki, „Pająk” (2022), Bettina Bereś, „Pościel do wypożyczenia” (2018), Jerzy Bereś, „Haft” (2011), fot. Konrad Ciszkowski
Bettina Bereś, „Pościel do wypożyczenia” (2018)