Rzeźby szyte w Wenecji

Niech szyją! Współczesna polska rzeźba uszyta

kuratorzy: Stanisław Małecki i Leszek Golec

Studio Cannaregio, Wenecja

19.07.2022-06.11.2022

wystawa przygotowana przez Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku

Elwira Sztetner, „Przetrwalec” (2020), Jerzy Bereś, „Haft” (2011)

 

Elwira Sztetner, „Przetrwalec” (2020), Bettina Bereś, „Pościel do wypożyczenia” (2018), Jerzy Bereś, „Haft” (2011)

 

Bettina Bereś, „Pościel do wypożyczenia” (2018), Jerzy Bereś, „Haft” (2011), Franciszek Orłowski, „Powieka” (2014), Małgorzata Lisiecka, „Zjednoczeni” (2018)

 

 

 

 

 

Maria Pinińska-Bereś, „Egzystencjarium – różowe narodziny” (1989), Basia Bańda, „Stwór z północy” (2009), Ida Karkoszka, „Fashionistka” (2019), Ewa Pachucka, „Pasterz” (2010)

 

Maria Pinińska-Bereś, „Egzystencjarium – różowe narodziny” (1989)

 

Maria Pinińska-Bereś, „Egzystencjarium – różowe narodziny”, detal, (1989)

 

Bettina Bereś, „Pościel do wypożyczenia” (2018)

 

Bettina Bereś, Pościel do wypożyczenia” (2018), Jerzy Bereś, „Haft” (2011)

 

Radka Horbaczewska, „Klinika Amazonek” (1995), Ida Karkoszka, „Fashionistka” (2019), Ewa Dąbrowska, „Karmiąca” (2020), Magdalena Abakanowicz. „Czerwony” (1965),

 

Basia Bańda, „Stwór z północy” (2009), Ewa Pachucka, „Pasterz” (2010), Ida Karkoszka, „Fashionistka” (2019), Ewa Dąbrowska, „Karmiąca” (2020), Magdalena Abakanowicz, „Czerwona” (1965)

 

Bettina Bereś w „Pościeli do wypożyczenia” (2018)

 

 

 

 

 

copyright Fundacja im. Marii Pinińskiej-Bereś i Jerzego Beresia, 2022 | made by studio widok

maria
pinińska
bereś