data
tytuł
miejsce
data:
1967 25VIII
tytuł:
Bez tytułu (na marginesie „Panoramicznego Happeningu Morskiego” Tadeusza Kantora)
miejsce:
Osieki koło Koszalina
data:
1972
tytuł:
Defilada ze Sztandarem
miejsce:
Kraków
data:
1976 wczesna wiosna
tytuł:
Latawiec-list
miejsce:
pola krakowskiego Prądnika
data:
1976
tytuł:
Sztandar Apollina
miejsce:
Kraków
data:
1977 lato
tytuł:
Modlitwa o deszcz
miejsce:
pola krakowskiego Prądnika
data:
1978 lato
tytuł:
Punkt obserwacyjny zmian w sztuce
miejsce:
Warcino koło Miastka
data:
1979 marzec
tytuł:
Przejście poza kołdrę
miejsce:
Galeria BWA w Krakowie
data:
1979 wczesna wiosna
tytuł:
Sztandar autorski
miejsce:
pola krakowskiego Prądnika
data:
1979 jesień
tytuł:
Bańki mydlane
miejsce:
Świeszyno koło Miastka
data:
1979 13IX
tytuł:
Przenośny pomnik pt. „Miejsce”
miejsce:
Świeszyno koło Miastka
data:
1980 styczeń
tytuł:
Transparent
miejsce:
pola krakowskiego Prądnika
data:
1980 jesień
tytuł:
Aneksja krajobrazu
miejsce:
Świeszyno koło Miastka
data:
1980 listopad
tytuł:
Pranie (Pranie I)
miejsce:
Galeria ON, Poznań
data:
1981 lato
tytuł:
Pranie II
miejsce:
Osieki koło Koszalina
data:
1981 15XI
tytuł:
Żywy róż
miejsce:
przed Galerią BWA w Krakowie
data:
1982-84 1987-89
tytuł:
Listy wysyłane siłami natury
miejsce:
Kraków
data:
1984 grudzień
tytuł:
Tylko miotła
miejsce:
Galeria BWA w Lublinie
data:
1986 20III
tytuł:
Umycie rąk
miejsce:
Galeria Labirynt, Lublin
data:
1991 przedwiośnie
tytuł:
Kobieta w oknie
miejsce:
Galeria Wieża Ciśnień, Konin
data:
1995 18X
tytuł:
Kobieta z drabiną
miejsce:
Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki w Krakowie
data:
1995 X
tytuł:
Kobieta nie tylko z drabiną
miejsce:
Galeria Fractale, Poznań
data:
1996 wrzesień
tytuł:
Działania na przyrządy kuchenne >>>>
miejsce:
Galeria Bielska BWA, Bielsko-Biała
copyright Fundacja im. Marii Pinińskiej-Bereś i Jerzego Beresia, 2022 | made by studio widok

maria
pinińska
bereś